Mål og planar.

Me er komne fram til siste dagen i 2012. Sjølv om dette er ein heilt vanleg kvardag her i Israel, kan ein jo ikkje unngå å leggje merke til at i dag skriv me 2012, og i morgon skal me skrive 2013. Og dette er jo slikt som kan setje tankar i gang hjå dei av oss som er litt filosofisk anlagt. Ein tenkjer tilbake på året som har gått, og ein tenkjer framover på året som ligg framfor. Ein tenkjer på stort og ein tenkjer på smått. For min del er det eigentleg mykje smått. Mange små augneblink, som saman gir meg eit rikt liv eg er utruleg takksam for!

Mange set seg på denne tida av året nyttårsforsett. Mål for korleis alt skal verte så mykje betre frå no av. Noko eg har tenkt på ein del det siste året er at ein når vanlegvis ikkje desse måla dersom ein ikkje lagar seg ein plan og fylger den planen, steg for steg, trufast frå byrjing til slutt. Dersom planen og gjennomføringa av den uteblir, vert det heile berre ønsketenkning.

Ein kan ha tankar som – Det hadde det vore kjekt å gjere ein gong…, eller – Ein gong vil eg gjere det… Men dersom ein verkeleg vil gjennomføre det, så må ein lage seg ein plan og byrje å handle deretter! Og så skjer det ting!!

Noko nytt for meg dette året er jo nettopp denne bloggen! Eg starta min første og einaste blogg no i 2012, etter å ha tenkt på det i fleire år faktisk. Som kjendt er eg jo også ein stor tilhengar av at det er ei tid for alt, og eg seier ikkje at alt du vil få gjort her i livet, må du gjere akkurat no, men det er jo kjekt å kome i gang med iallefall eitt prosjekt, å lage eitt mål om til ein plan.

Noko eg ser fram til å gjere i 2013 er å springe mitt første fulle maraton den 15. mars i Tel Aviv. (Skrekk og gru! Glede og spenning!) Det er forfriskande med nokon nye prosjekt i kvardagen, å utvikle nye sider ved seg sjølv. Og det er enormt fornøyeleg når ein faktisk når nokon av måla sine, og også delmåla undervegs.

Storebror her i huset har i fleire månadar arbeidd med eit strikkeprosjekt som skulle bli til eit skjerf. Han kjøpte både garn og “quick knit”-reidskap då me var på handletur i Sverige  i sommar, for penger han hadde fått av oldemor og oldefar. Vel heime i Israel var det for varmt å byrje på noko slikt prosjekt, så me venta til litt utpå hausten, og deretter har me hatt mange koselege strikkestunder. Og han har målt fleire gonger undervegs for å sjå kor mange gonger han kunne få skjerfet rundt halsen.

knitting scarf

Og no er det altså ferdig! O, glede stor! Snakk om å vere kjempefornøgd!! Her hadde han kjøpt alt ha trengde for eigne penger, og så strikka det heilt sjølv, – så dette er det inga tvil om at er hans! Og noko anna som er heilt sikkert, er at ingen andre har likt skjerf som han har!! Eg tykkjer det er flott at borna får slike gode opplevingar av å ha arbeidd med noko og så meistra det, å ha oppnådd noko etter å ha investert i det. Det kan virke oppmuntrande også på andre område. (Dette gjeld forresten på ingen måte berre borna!)

Her er eit bilete av gullguten min med ferdig skjerf klar til å gå på skulen der venene vart storleg imponert og nesten ikkje kunne tru at han verkeleg hadde laga det sjølv. (Gjett kven som elska den responsen, då!)

scarf done

Dette er noko eg ynskjer for oss alle i 2013, – at måla våre må verte meir enn ønsketenkning, at me må gjere dei om til planar som me sakte men sikkert gjennomfører. Måtte me leve dei liva me ynskjer å leve! Måtte me skape dei vanane me skulle ynskje me hadde! Det seiast at det tek 28 dagar å skape ein ny vane, så, lat oss byrje i dag!

6 thoughts on “Mål og planar.

  1. Mary-ann says:

    Takk for oppmuntrende tanker 🙂

  2. Anna-Lena Andersen says:

    Hej! roligt att läsa en Blog fra Israel. 🙂 Fick den av din vän Midge…
    Jag kommer tillsammans med min att flytta till Israel för tre månader i vår, och sedan vidare till Kristiansand i Norge där min man kommer ifrån. (just nu bor vi i Österrrike sen 9 år) KOmmer nog titta inom av och till tills det är dags att resa!
    Hälsningar Anna-Lena Andersen

Leave a Reply

