Morgonstund har gull i munn.

Eg vakna av vekkarklokka mi i dag klokka 05.45, trass i at eg har heime-og sofa-dagar saman med son min som er sjuk for tida. Det som får meg til å stå opp ein time før eg må, er at eg vil ut å jogge. Eg følger ein treningsplan som skal hjelpe meg å realisere ein liten (eventuellt stor) plan eg har… Men du, så herleg det er å kome seg ut slik tidleg på morgonen, og liksom vere vitne til at byen vaknar.

Eg møter dei som er ute på avisrunden sin på morgonen eller søppelbilen på sin runde.

Det er alltid litt kjekt å treffe andre som er ute og joggar, og me sender kvarandre liksom eit lite oppmuntrande smil i det me møtast.

Men noko av det som er mest inspirerande på desse turane, er alle dei eg ser som er på veg til eller frå synagogane for å be. Folk kjem ut slik morgon etter morgon, kvar einaste dag. Det var noko som slo meg allereide då eg først kom hit for (hjelp!) sytten år sidan, korleis folk er så fullstendig overgivne til trua si! Det vert skikkeleg ein del av livet deira, ein del av den dei er. Det med at det andelege og det “vanlege” livet er to separate liv, er ikkje noko tema her. Det andelege livet vert ein heilt naturleg del av dagleglivet. Trua eins vert eins livsstil.

Dette er framleis eit av dei aspekta eg er veldig glad i ved livet i Israel.

2 thoughts on “Morgonstund har gull i munn.

  1. Jon Håkon says:

    Regner med du snart offentlggjør hva målet med treningen din er. Må være noe heftig siden du makter å komme deg ut på slike tidspunkter 😉

    • Te'ena says:

      Time will tell… hehe… 🙂 Joda, det er nok snart tid for meir detaljer rundt dette no. Det aukar jo sjansane til å faktisk gjennomføre det. 😉

Leave a Reply

