I Abrahams fotspor…

I dag var eg på ein jobbrelatert tur til Beer Sheva. Me køyrde beine vegen frå Jerusalem, forbi Hebron og vidare til Beer Sheva, og eg nøyt turen over Israels fjell i fulle drag.

Der var eit hint av haustfargar i dei ymse frukthagane me køyrde forbi, men eg innrømmer fort at eg har sett finare haust-syn andre stader. Generellt er nok naturutsikter objektivt sett meir imponerande i Noreg enn det ein kan finne her i Israel. Så kva er det som er så spesiellt med denne turen frå Jerusalem til Beer Sheva??

Det er historia som desse jordflekkane fortel! Det er som om det lyser heilagt frå sjølve jorda! Desse terrasse-belagde ås-sidene med oliventre og vinhagar, – dei har ei heilt enorm historie å fortelje!

Når me beveger oss mellom Jerusalem og Beer Sheva, så går me i Abrahams fotspor! Ekstra spesiellt var det å vere der denne veka, i og med at me les i vår vekentlege Torah-tekst om at Abraham gjekk til Beer Sheva etter at han hadde vore på den framtidige tempelplassen i Jerusalem med Isak, villig til å ofre han der.

Me les om at når Abraham og fylgjet hans nærma seg plassen dei skulle til, og kunne sjå dit langt borte frå, var det berre Isak og Abraham som gjekk vidare åleine. Tradisjonellt er denne første plassen dei kom til, promenaden ikkje langt frå der me bur.

Eg har akkurat starta ein fokusert treningsplan, og tidleg i dag morgons var eg borte på denne promenaden og sprang opp og ned ei lang trapp der (108 trappetrinn for å vere nøyaktig!).

Dette er berre ein liten del av trappa…

Men treningsplanen kan vere aldri så fokusert, – med ei utsikt som den me har frå promenaden er det så og seie umogleg å ikkje stoppe og berre nyte den nokon augneblink!

Me ser rett på Gamlebyen, Tempelplassen, Oljeberget… Den flotte Jerusalemssteinen glimra i morgonsola. Ein kan berre tenkje seg korleis det var for Abraham og Isak å kome hit for tusenvis av år sidan då veldig mykje var annleis, men høgdene og den naturlege vegetasjonen var gjerne liknande.

Noko av det eg elskar ved livet i Israel, er at gjennom dagleglivet, – joggeturar og jobbeturar – kan ein få gå i Bibelens fotspor! Snakk om eit rikt liv!! Jammen har eg mykje å vere takksam for!

Leave a Reply

