Ein liten strandtur og store tankar om livet.

I dag var eg i kystbyen, Ashkelon på ein jobb-relatert tur. Så snart eg kom ut av bilen, kjende eg den høge luftfuktigheten og samstundes kjendsla av at eg er nær sjøen! Då eg var ferdig med oppdraga mine, hadde eg ikkje mykje meir tid enn det eg trengde for å kome meg tilbake til Jerusalem og hente borna på skulen, men litt tid hadde eg. Og sjøen har såpass stor plass i hjarta mitt, at det er vanskeleg å være så nær og likevel ikkje skikkeleg sjå han… 

Så eg fekk meg 15 herlege minutt på stranda! O, glede stor!

Å trø barbeint i sanden…

Å fylle lungene med sjøluft…

Å nyte synet av det uendelege havet…

Å kjenne vatnet rundt beina…

Køyreturen mellom Jerusalem og Ashkelon er på omlag ein time kvar veg, og denne gongen var eg åleine på tur, noko som gir god ro til å tenkje. Eg filosoferte over så mangt, mellom anna over det aldri så lille spørsmålet: Kva vil eg eigentleg med livet mitt? 

Svaret som brann i meg i dag var at eg vil verkeleg LEVE! Eg vil vere bevisst til stades kvar einaste dag i livet mitt! Eg vil vere ein av dei som ikkje treng ei nær-døden-oppleving for å vere skikkeleg takksam for sjølve LIVET! For tenk, for ei enorm gåve livet eigentleg er!!

Eg ynskjer å vere med å påverke. Å etterlate meg fotspor som viser at eg var her.

Mest av alt ynskjer eg å leve det livet Gud skapte meg til å leve! Eg vil vere den beste meg eg berre kan! Når dette vert for høgtsvevande, tenkjer eg at eg ynskjer å vere den beste mora borna mine kunne ha! Eg ynskjer å vere så god ei kone som eg berre kan for mannen min! Eg vil investere i livet og i dei rundt meg. Eg ynskjer å vere trufast til Guds kall over livet mitt!

Har du tenkt over det i det siste, kva du vil med livet ditt?

Leave a Reply

