Velkommen til min blogg!

Shalom og hei!

Så kjekt at du fann vegen hit! =) Blogging er noko heilt nytt for meg, men samstundes noko eg har tenkt på ganske lenge. Eg ser for meg at eg kjem til å trivast med det, i og med at eg er svært glad i å skrive og å ta bilete, – så blogging skulle nok gje meg muligheter til å dele ein kombinasjon av dette med dykk!

Det har vorte ein vane for meg å ha skriving i bakhovudet ganske konstant. Slik at når eg vert begeistra over noko i ein samtale med ei veninne over ein kaffikopp, når eg les noko interessant i avisa eller plutseleg forstår ein djup samanheng eg aldri har sett før, – så tenkjer eg automatisk;- Å, dette må eg skrive om!

Eg har skrive spalter for den norske avisa, Dagen, i tolv år, og no som den perioden er over, prøver eg meg på blogging som eit utløp for behovet mitt for å skrive og dele med omverda av det eg sjølv finn vakkert og meiningsfullt.

Så eg håpar at du vil trivast her saman med meg! Eg set pris på om du vil fylgje bloggen min eller leggje att ein liten kommentar, så eg liksom veit at du var innom… =)

Image

Shalom for denne gong,

-Te´ena.

26 thoughts on “Velkommen til min blogg!

  1. SHRBH says:

    Gratulerer med din nye blogg

  2. Sara Qvint says:

    Ser fram emot att läsa dina texter och tankar!

  3. Så kjekt at du kom innom, Sara! Eg vert alltid så inspirert av dine flotte blogg-innlegg! Keep up the good work! =)

  4. Emma Hansson says:

    Du hamnade genast på min Att-läsa-lista!

  5. Alfhild Allertsen says:

    Bloggen har nådd Haugesund også! Det skal bli spennende å følge deg her siden du blir borte fra “Dagen”. Hilsen Alfhild

  6. janneaanobo says:

    Hei! Då kjekt at du har fått deg blogg!!! Jeg gleder meg til å følge deg og dine!! Lykke til! Janne

  7. janneaanobo says:

    Hei!! Så kjekt at du har fått deg mail! Jeg gleder meg til å følge deg og dine!! Janne 🙂

  8. varage says:

    Shalom. Eg skal stikka innom med ujamne mellomrom. Velsigna lauvhyttefest!

  9. Finn Austdal says:

    Gratulerer med bloggen! Håper å treffe dere i Jerusalem. Vi blir der 21 til 24 oktober. Hils til set!

  10. Tore Björklund says:

    Bloggen har nått ända till Tönnånger i Hälsingland. Lycka till.

  11. Anne vaaga says:

    Hei og shalom. Det var fint at du oppretta en blogg så vi , anne og hans egil,kan fortsette å følge med. Gratulerer med en fin blogg og flotte bilder! Måtte du få masse utløp for din skrivelyst og gode sans for det vakre i både ord og bilder. Hilsen fra oss 3(4) i Kristiansand.

  12. Synnøve Sætre says:

    Hei ! Er så glad for at du har fått deg blogg! Har savnet deg hver gang jeg ikke har funnet spalten din i Dagen . Jeg bor i Oslo og i kveld har vi feiret løvhyttefest her i Oslo . Det var Imanuel gruppen og Shabba Shalom som feiret det sammen . Det var en veldig fin og god fest . Hilsen Synnøve

  13. Faster says:

    Eg har ‘kje funne bloggen din før nå i kveld, men ‘betre seint enn aldri’….. Og eg gler meg t å koma snart innom igjen……

  14. Unni Osthus says:

    Jeg brukte oppskrifta til sabbatsbrøda i dag, men klarte ikke huske flettinga, så det ble rundstykker.
    Men neste gang skal jeg få det til. Takk for detaljert forklaring:-)
    Hilsen fra mamma

  15. Therese Kolnes says:

    Hei min gode søster. Glede meg t og følge deg videre i bloggen din.:) Veldi gla i deg ..:)

Leave a Reply

